Veelgestelde vragen

  • Voor het verzenden van producten binnen Nederland rekenen wij standaard verzendkosten van 3,95 euro.
  • Als je een vraag, opmerking of klacht over het product, neem dan contact op via info@elasmobranch.nl.

  • Uw verzending wordt verzonden via de post of de pakketservice van PostNL. In het laatste geval ontvangt u hiervoor een Track & Trace code.
  • Momenteel is het enkel mogelijk om een bestelling te doen vanuit Nederland.

  • Indien u zich bedenkt, of uw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op info@elasmobranch.nl 
  • Mits het product niet gebruikt of gedragen is mogen deze binnen 30 dagen retour worden gestuurd naar de afzender.
  • Ja, bij het bestelproces kunt u aangeven op welk adres u het product wilt laten bezorgen.

  • Het is ons streven om producten na ontvangst van betaling binnen drie dagen op de post te doen, indien het product op voorraad is. Wij zullen u er vervolgens van op de hoogte stellen wanneer het pakket is verzonden en u de producten kunt verwachten.

    Bij nalevering van een product of bij bestelling van de 3D geprinte ringen van VormVrij 3D kan een langere levertijd zitten, indien de opgevraagde maat nog geprint moet worden.

  • U kunt uw bestelling momenteel alleen nog betalen via iDeal. Binnenkort zal dit ook kunnen met de creditcard.

  • Indien u wel een betaling heeft gedaan, maar geen orderbevestiging heeft ontvangen, kunt op het beste contact met ons opnemen.

  • Indien u een orderbevestiging heeft ontvangen, maar nog geen verzendbevestiging kan het zijn dat wij de order nog niet in behandeling hebben genomen. Indien het meer dan 3 dagen na de bestelling is, kunt u het beste contact met ons opnemen.